CÔNG TY TNHH NGHIÊN CỨU, ỨNG DỤNG VÀ QUẢN LÝ
KHOA HỌC CÔNG NGHỆ TRÍ TUỆ VIỆT NAM

CÔNG TY TNHH NGHIÊN CỨU, ỨNG DỤNG VÀ QUẢN LÝ
KHOA HỌC CÔNG NGHỆ TRÍ TUỆ VIỆT NAM

 Chào mừng bạn đến với website Công ty TNHH Nghiên cứu, Ứng dụng và Quản lý Khoa học Công nghệ Trí tuệ Việt Nam
 Chào mừng bạn đến với website Công ty TNHH Nghiên cứu, Ứng dụng và Quản lý Khoa học Công nghệ Trí tuệ Việt Nam
 Chào mừng bạn đến với website Công ty TNHH Nghiên cứu, Ứng dụng và Quản lý Khoa học Công nghệ Trí tuệ Việt Nam
 Chào mừng bạn đến với website Công ty TNHH Nghiên cứu, Ứng dụng và Quản lý Khoa học Công nghệ Trí tuệ Việt Nam
Lĩnh vực kinh doanh
Máy và thiết bị công nghiệp
Dây cáp điện
Liên kết website
Đối tác
Download Flash plug in để xem được Flash

Mobil 1 (Oil as Tough as Your Truck)


Any oil is going to be more or less the same for a given rating ie 10w30, 5W30 and so on the differences are in the additive packages. Diesel oil will have more ash disbursing chemicals then a gasoline oil for example.
Any oil is going to be more or less the same for a given rating ie 10w30, 5W30 and so on the differences are in the additive packages. Diesel oil will have more ash disbursing chemicals then a gasoline oil for example. Synthetics will be different to dino oil which is different to mineral oils within the same group rating,{ but do not run mineral oils they have no added wear packages and will wreck an engine that is not designed for them lol}. I ran Shell Rotella T 10w30 diesel oil in my old 87 22R for over 200,000kms with no issues at all ever.